5.2.12

Video | Law Kana Bainana by Hafiz Hamidun


Assalamualaikum..

Hye semua.. tak terlambat untuk aku mengucapkan Salam Maulidur Rasul buat semua warga blogger yang famous amos..

okay,sempena Maulidur Rasul ni aku tergerak hati untuk membuat sebuah video dan terus upload ke u-tube.

Disebabkan lagu Law Kana Bainana yang dinyanyikan oleh Hafiz Hamidun tiada dalam list u-tube,maka aku dengan rasa tak bersalahnya mengedit sebuah video untuk lagu tersebut.



Satu persoalan,salah kah aku upload video tu ke youtube? yelarh takut nanti menganggu pemasaran album tersebut. So, siapa yang baik hati tu tolong jawabkan erk.

Untuk pengetahuan aku memang suka sangat lagu Law Kana Bainana ni,1st time aku dengar lagu ni time bulan puasa tahun lepas,lepas sahur je mesti tengok tv Al-Hijrah.. time tu la 1st time rancangan Law Kana Bainana di pertontonkan pada rakyat malaysia. Barangkali la..




ok beb, 
korang layan la video di bawah ni erk.. 
maaf andai ada salah silap.. 


10 comments:

[sutera kasih] said...

yup, aku pun suka dgr lagu tu...

ABU said...

kau upload.. kenapa ko upload hahahaha
aku pun ndak dpt mjawab persoalan ko tu.. ok kot..

smalam jumpa Hafiz Hamidun ni di Expo buku.. orng beli album tu siap mintak sign lagi..:D

hassy chan said...

adan!! salam maulidur rasul..
wei, ak x tau la jwpn tuk soklan ko tuh.. huhu..

cik pha said...

aku rasa tak salah rasanya kalau edit hehe dan aku maafkan segala salah kau HIHIHII

adan said...

[sutera kasih]>> sama pulak kita kan..

ABU>> time ko jumpa hafiz hamidun tu,agak2 ko ada ambil gambar kah dgn dia? hehe..

cik pha >> okay.. thanks kerana memaafkan.. hehe ^_^

Faaein Talip Roy said...

tak dapat nak dengar.. lambat pulak tenet ni loading..

suka jugak dengar masa bulan puasa tu... rentak muzik dia best.. n lirik dia pun best.

Cik TeN10 said...

suka jugak lagu ni ! tenang je dgr.. emm tak kot wehh.. ye la kl ko xupload mna la kami2 yg kt oversea nk dgr lagu ni.. ;p

adan said...

Cik TeN10>> patutnya ko cakap la terima kasih ke.. bagi hadiah ke.. hehee


Faaein Talip Roy>> lain kali boleh dgr kan.. :) muzik die tak bosan dengar..

bila blog bercerita said...

errr...siesly 1st time dgr lgu nii incik adan...bestt~~

qlah said...

qlah selalu dengar dekat radio IKIM :)