3.12.10

Cerita Tentang Seekor Kucing Yang Cute Sangat!

as salam buat semua pembaca blog...^_^


Kucing2 Meow2 Yang Comel..!!

k..entri kali ni aku nak cerita ngan korang semua tentang seekor kucing2 meow2 yang cute sangat..! tentu korang minat kucing kan..kan.. ^_^ bagi yang tak minat kucing tu anda di kehendaki meminati binatang yang bergelar kucing2 meow2 tau... (ada unsur2 paksaan di situ ) jangan marah eir... hehehe ^_^

bukan apa,kalau nak tau kucing ni adalah makhluk ALLAH yang sangat manja sekali..
kalau tak percaya cuba korang bagi kucing2 meow2 ni makan ikan atau fishkies.. (betul ke ejaan aku ni) hahaha... lantak la ok... salah ke betul ke aku peduli apa.. bukan ada cikgu nak semak penulisan aku ni kan.. kan..

lagi satu sebenarnya kucing2 meow2 ni adalah binatang kesayangan RASULULLAH S.AW... korang mesti tau fakta ni..! hehehe ustad gitu..^_^
So,rasanya tak salahkan kita meminati kucing ni... bagi yang belum meminati kucing tu dekat2kanlah diri anda dengan binatang yang bergelar kucing ni eir.. hehehe...


k.. di bawah aku sediakan gambar kucing2 meow2 ni pada anda untuk di tatapi bersama...

sebuah cerita yang sedih tentang seekor kucing2 meow2 yang comel.. di adaptasi dari sebuah buku kanak2 tadika... kowt.. hahaha ^_^
tunggu apa lagi.. sooo.. kita enjoy...


"hye semua ^_^ nama saya c chomel, comel tak saya?"

"apa! korang cakap saya tak comel?!"


"nak tacink ar!"

"tacink belah kiri lak"


"bawa diri ar.. mana semua orang pergi ni?"

"sampai hati korang tak pujuk saya"

"nak nangis ni.. meow..meow..meow.."


"saya masih di sini tunggu pujukan darimu.. sedih sangat"




sekian dan terima kasih ^_^

amacam cerita tentang si chomel kat atas ni??
sedih ke..? lucu ke? or mengarut je.. hahaha
larh.. saje je buat cerita tentang kucing ni.. sebab aku memang minat kucing.. (kucing comel je)
k larh.. thanks kerana membaca eir...
salam..




^_^

-akudandiriku-



9 comments:

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

alorrrlorrrlorrr...kiut nye die...meh sini meoww2 meh...alorr bucuk2..comey2..nak culip jap...hehe
"REALITI
dunia sementara @ feez-cucuatokaji"
"

Sab Buenoo said...

wey aku memang giler minat kucing.^^
umah aku dulu max penah de 7ekor! tapi skang yang jantan2 dah blah. dah pandai makan luar la. -_-" hahaha

cik lola said...

omg!!! kiut nye..rse nak telan2 je kucng 2

mira.una said...

haha
suci btol muke kcing uw
muke xd dose
comeel2 :]

IMANSHAH said...

salam, pertama kali singgha..saya suka dinasour

sekamar rindu said...

salam...

memang comel chomel, ni..ni baka jenis apa?

n0n0i♥a'n'l said...

ALALALALA.. ni kucing sepa ni? Comelnyaaa , macam mo culik jak bha.. hihihi...

Yap..~ saya memang suka kucing.. In fact, SANGAATT SUKAAAA KUCING!

Geram betul tengok kucing, macam mau bela banyak2 jak, sayangnya nda mampu

nur zalfa afra said...

cerita yang menarik,
and kucing yg chomel..

Suara Kalbu said...

Hihihihihii... sweet tengok kucing tacing. Akak suka kucing. Ada 6 kucing kat rumah. Comellah kucing tacing ni. Nak gigit hidung dia leh ?